Firma zabývající se velkoobchodním a maloobchodním provozem hledá do trvalého hlavního pracovního poměru na dobu neurčitou pracovnici/pracovníka na pozici administrativní pracovník v obchodním provozu. Jsme zaměstnavatel uznaným na chráněném trhu práce a zaměstnáváme převážně osoby se sníženou pracovní schopností (částečný nebo plný invalidní důchod). Požadujeme tedy sníženou pracovní schopnost. Náplň práce: vyřizování reklamace a vracení zboží u dodavatele, sledování naskladnění zboží a komunikace se zákazníky (telefonem, emailem, osobně). Vystavování a řazení dokladů (příjemek, faktur, cenových nabídek), objednávání zboží u dodavatelů. V případě potřeby vyřizování osobního převzetí zboží na prodejně nebo prodej zboží na prodejně včetně vystavení prodejního dokladu. Požadujeme znalost práce s PC, komunikativnost, pečlivost, samostatnost. Pracovní doba 6 hodin denně. Hrubá mzda 19.360 Kč. Pracovní doba včetně půlhodinové přestávky: pondělí, úterý, středa, pátek 9:00-15.30, čtvrtek: 10:30-17:00 (s půlhodinovou přestávkou). Je možnost se domluvit i na menším úvazku 5 hodin denně s výplatou 16.250 Kč . Nástup možný ihned nebo dle dohody. Životopisy a info na email:
zaslat email nebo tel.: 737 631 033 – Černá Hora. Preferujeme emailem zaslané životopisy.