Co vás u nás čeká
o Vaší prioritou bude péče o klienty (např.check in, check out)
o Budete hostům poskytovat veškeré potřebné informace o hotelu, městě, akcích, atd.
o Nedílnou součástí jsou také administrativní úkony
o Pracovní prostředí, kde si zaměstnanci cení nejvíce férovost a jasná pravidla
o Profesionalita, dlouhodobě fungující systém i firemní kultura
o Motivace a vedení týmu
o Spolupráce s manažerem recepce
Co od vás očekáváme
o Máte rád/a práci s lidmi a spokojený tým a klient je vaší prioritou
o Máte zkušenost s komunikací s klienty
o Vaše čeština a angličtina jsou na dobré úrovni
o Zvládáte práci na PC na uživatelské úrovni
o Máte v sobě přirozenou pohostinnost, spolehlivost a flexibilitu
o Jste schopní řešit neočekáváné situace během směny
Pokud máte zájem ve výběrovém řízení pokračovat, kontaktujte nás prosím:
zaslat email
Věříme, že se vám u nás bude líbit. Zkuste to.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.