Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
PPSC Partner / HR Support
Místo práce:
Brno (Brno-město)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
02.07.2024
Mzda:
33 000
Kč
Text nabídky:
Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a dalším jazykem? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako PPSC Partner budete našim zaměstnancům v jedné z evropských zemí (v závislosti na vašich jazykových znalostech) a jejich manažerům pomáhat se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně dokumentace zaměstnanců stvoření. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti.
Klíčové povinnosti:
o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy
o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.)
o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování
o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky
o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev
o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem v jazyce podporované země
Kvalifikace:
o Plná profesionální plynulost v angličtině a dalším jazyce
o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint)
o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou)
o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení
o Dobrý time management a schopnost stanovit priority
o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování
o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday velkou výhodou
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.