Zpět na nabídky práce Hodonín

Nabídka práce Referent/ka odboru investic - Vracov

Ke dni 30.07.2024 nabízí Město Vracov (00285498, Vracov) volné pracovní místo na pozici referent/ka odboru investic v obci Vracov (okres Hodonín).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 21 710 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 30. 7. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
referent/ka odboru investic
Místo práce:
Vracov (Hodonín)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.08.2024
Mzda:
21 710 až 31 820 Kč
Požadované dovednosti:
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Text nabídky:
Mzda: Platové zařazení se řídí zák. č. 262/2006 Sb. a nařízením vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění - platová třída 9, platový stupeň stanovený zaměstnavatelem v závislosti na počtu let odborné praxe tj. od 21.710,-Kč do 31.820,-Kč. O nás Město Vracov hledá nového kolegu na pozici referenta odboru investic. Pokud máte zkušenosti s koordinací stavebních projektů, plánováním a organizací oprav městských budov, a jste připraveni podílet se na zlepšování infrastruktury našeho města, hledáme právě Vás! Jsme ochotni přijmout i čerstvé absolventy, nejlépe ze stavebního oboru, a zaučíme vás. Co vás čeká " Komplexní zajišťování oprav městských budov: plánování, organizace a řízení oprav, dohled nad kvalitou provedené práce, koordinace s externími dodavateli. " Finanční správa: Sestavování a sledování rozpočtu na opravy, vyřizování faktur a plateb. " Revize technických zařízení: plánování a organizace pravidelných revizí elektrických instalací, hromosvodů a dalších technických zařízení. " Řízení investičních projektů: zastupování města při investičních akcích, účast na schůzkách s investory, dohled nad realizací a kontrola kvality stavebních prací. " Příprava a zajišťování projektové dokumentace: spolupráce s projektanty, příprava podkladů pro stavební řízení. " Kontrola správnosti fakturovaných nákladů: ověřování faktur a srovnávání s rozpočtem. " Přebírání řádně dokončených staveb: inspekce dokončené stavby, příprava přejímacích protokolů. " Výběrová řízení: příprava výběrových řízení, hodnocení nabídek, uzavírání smluv s dodavateli. " Záruční a následný servis: organizace záručních oprav a dohled nad plněním závazků dodavatelů. Co od vás očekáváme " Vzdělání ve stavebním oboru (přijímáme i čerstvé absolventy). " Schopnost plánovat a organizovat technické revize. " Znalost legislativních požadavků týkajících se stavebních prací výhodou. " Výborné komunikační a organizační schopnosti. " Schopnost pracovat samostatně i v týmu. " Znalost práce s počítačem (MS Office, internet). " Řidičský průkaz skupiny B výhodou. Co vám nabízíme " Stabilní pracovní pozici v přátelském kolektivu. " 25 dní dovolené a 3 sick days. " Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání. " Příspěvek na stravování. " Příspěvek na penzijní připojištění. " Zvýhodněný mobilní tarif. Jak probíhá nábor Proces náboru zahrnuje dvě kola: 1. První kolo - telefonický rozhovor. 2. Druhé kolo - osobní setkání s vedoucím odboru investic a zástupcem města. Kontakt Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na email: zaslat email. Těšíme se na vaše reakce! Kontaktní osoba: Bc. Bukovská Helena Telefon: 511 147 311

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Město Vracov
Kontaktní osoba:
Helena Bukovská, 511147311