Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Administrativní pracovník/konzultant
Místo práce:
Brno (Brno-město)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.10.2024
Mzda:
45 000
až 80 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Text nabídky:
Jsme předním poskytovatelem finančních služeb v České republice.
Naše firemní hodnoty zahrnují transparentnost, férovost a profesionalitu. Vytváříme prostředí, které podporuje profesní růst a týmovou spolupráci.
Hledáme kandidáta, který je pečlivý, samostatný a má alespoň středoškolské vzdělání s maturitou. Praxe v oboru je výhodou, ale rádi přivítáme i nadšené absolventy a nováčky.
Náplň práce:
" Správa a organizace administrativy
" Poskytování konzultačních služeb našim klientům
" Podílení se na obchodních a prodejních aktivitách
" Budete komunikovat s našimi klienty a zodpovídat jejich dotazy a připomínky
" Pracovní doba je flexibilní, s možností pracovat z domova
Co od Vás očekáváme:
" Minimálně středoškolské vzdělání
" Dobré komunikativní dovednosti
" Časovou flexibilitu a chuť učit se - u nás vzdělávání v oboru nikdy nekončí
" Spolehlivost, samostatnost a čistý trestní rejstřík
Zaměstnanecké výhody:
" Homeoffice
" Nástupní bonus až 60.000,- Kč!
" Adaptační prémie 6.000,- Kč
" nadstandartní finanční ohodnocení jehož výši můžete ovlivnit vlastní aktivitou
" callcentrum zajišťující schůzky s klienty
" kancelář k dispozici 24/7
" pravidelné vzdělávání
" zvýhodněný tel. firemní tarif, Multisport karta
" skvělý tým kolegů, podporu manažera
" příspěvek na telefon, notebook a automobil
" pravidelné teambuildingové akce
Těšíme se na Vaše životopisy a věříme, že se stanete součástí našeho týmu!