Přijmeme administrativní pracovnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů.
Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na plný úvazek.
Jaká bude vaše pracovní náplň:
? Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny.
? Aktivní rozvoj plánovaných projektů
? Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.).
? Práce s interním systémem.
Co čekáme:
? Schopnost rychle a efektivně řešit problémy.
? Jednání s lidmi na dobré úrovni.
? Samostatnost a logické myšlení.
? Ochota vzdělávat se a učit novým věcem.
? Dobrá znalost programů Microsoft Office.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
o Jsme stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a zkrácený úvazek.
o Mzdu dostanete vždy včas.
o Stravenky paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den).
o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
o 5 týdnů dovolené.
o Kartu do obchodního řetězce.
o Volné víkendy.
o Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaký je náš ideální pracovník:
o Je stejně spolehlivý a zodpovědný jako ostatní SMERáci.
o Pečlivý, zodpovědný a ochotný učit se nové věci.
o Ovládá práci na PC + MS Office - Excel + Word - uživatelská znalost.
o Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.
Nástup možný ihned.
V případě vašeho zájmu zašlete e-mail.
Do předmětu e-mailu napište název pozice "Administrativní pracovník chráněné dílny Hodonín"
Kontaktní osoba: Lenka Prokešová e-mail:
zaslat email