Náplň práce
poskytování IT podpory a asistence uživatelům
evidování a kategorizování požadavků uživatelů, jejich vyřizován, popř. jejich eskalace na vyšší level podpory
zpracování telefonických žádostí, závažných problémů a jejich řešení
dohled a prevence na základní funkčnost IT hardware a software ve společnosti
Požadujeme
dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovovat priority
obecné zkušenosti a přehled v oblasti IT (počítače/notebooky, UPS, tiskárny, atd.)
dobrá znalost operačních systémů MS Windows a produktů MS Office
pasivní znalost anglického jazyka (A1)
Nabízíme
4denní pracovní týden
postupný nárůst dovolené na 25 dní
smlouva na dobu neurčitou
zaměstnání na hlavní pracovní poměr
závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
možnost vzdělávání a osobního i profesního růstu
Kontakt možný telefonicky pondělí až čtvrtek na č. 731523110 - p. Blažíková nebo na e-mail. adrese:
zaslat email