Charakteristika pozice:
Poskytuje sociálně právní poradenství osobám v nepříznivé sociální situaci, spolupodílí se na metodické činnosti pro oblast sociálních služeb (poradenství, péče, prevence), zajišťuje spolupráci a vzájemnou informovanost mezi jednotlivými organizačními složkami, zajišťuje a vytváří potřebnou dokumentaci na ředitelství organizace, spolupracuje na tvorbě a naplňování standardizace registrovaných sociálních služeb organizace.
Účastní se jednání se správními případně kontrolními orgány, jinými organizacemi, a to jak v rámci státní správy, samosprávy, popř. neziskovými organizacemi.
Práce spočívá v administrativě, kontrole a jednáním s vedoucími a sociálními pracovníky jednotlivých organizačních složek, zejména v oblasti standardů kvality, kontroly evidence, výkonnosti a tvorbě dokumentů souvisejících s poskytovanými nebo nově zaváděnými službami v příspěvkové organizaci.
Požadavky k výběrovému řízení:
" minimálně vyšší odborné vzdělání se zaměřením na sociální oblast nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, splňující požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
" znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky 505/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů; včetně problematiky standardů kvality, orientace v legislativních předpisech souvisejících s poskytováním služeb v rámci organizace - Občanský zákoník 89/2012 sb. ve znění pozdějších předpisů, zákon 359/1999 sb. ve znění pozdějších předpisů, apod.
" čistý trestní rejstřík
" znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
" komunikační a organizační schopnosti, respektování zavedených systémů organizace, včetně iniciativy při zavádění nových organizačních změn či opatření
" schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
" ochota a schopnost vzdělávat se v daném směru
" zodpovědnost, spolehlivost, aktivita
" praxe v provozu sociálních služeb podmínkou
" znalost programu Cygnus2, systému KISSOS JMK, OK Poskytovatel i znalost více forem nebo zařízení sociálních služeb velkou výhodou
Nabízíme:
" rozmanitou práci při tvorbě koncepcí sociálních služeb - poradenství, péče, prevence
" příspěvek na stravování
" 5 týdnů dovolené
" sick days
" Benefitní karta Up
" možnost dalšího vzdělávání v dané oblasti i v oblasti osobního růstu
" možnost i zkráceného úvazku
Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platová třída 10).
Bližší informace podá: vedoucí sociálního úseku - Mgr. Petr Janík., tel: 541 421 926
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete životopis na e-mailovou adresu:
zaslat email, pod názvem VŘ SP ředitelství 2024
Uzávěrka pro přihlášení do výběrového řízení: 16. 12. 2024
Výběrové řízení:
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat ve stanoveném termínu na adrese Sejkorova 2723/6, 636 00 Brno (o pořádání ústního pohovoru budou uchazeči, včetně přesného časového harmonogramu, informování emailem).
Výběrové řízení (ústní pohovor) se bude konat v lednu 2025.
Organizátor výběrového řízení si vyhrazuje právo termín ústního pohovoru změnit, o změně budou vybraní uchazeči vždy informováni. Vyhlašovatel výběrového řízení - Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení, v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč pro výše uvedenou pozici!
Termín nástupu:
Dle možností uchazeče.
V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAMĚSTNÁNÍ V NAŠÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACI JE NUTNÉ, ABY UCHAZEČ PROSTŘEDNICVÍM EMAILOVÉ ADRESY PROJEVIL SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ, VČETNĚ POUČENÍ dle čl. 13 GDPR.