Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Místo práce:
Čejč (Hodonín)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.01.2025
Mzda:
30 000
Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Požadované dovednosti:
Práce s PC
Text nabídky:
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě.
Jaké budou Vaše odpovědnosti?
Zásoby na konsignačních skladech
o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem)
o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu
o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka
Zákaznická databáze
o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE
o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů)
o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními instrukcemi
Back-office
o Administrativa zákaznického portálu (vytváření uživatelských přístupů, zveřejňování certifikátů)
o Odpovídat na různorodné dotazy od zástupců zákazníků
o Odpovídat na dotazy týkající se výrobních kapacit
o Zpracovávat a aktualizovat mezifiremní objednávky v našem systému
o A další administrativní úkoly
Co budete potřebovat pro tuto pozici?
o Pokročilou znalost anglického jazyka - úroveň B2 (psaná i mluvená)
o Ochotu cestovat do zahraničí - školení probíhá ve Francii
o Proaktivní přístup, organizační schopnosti a ochotu učit se novým věcem
o Orientaci na zákazníka, zaměření na výsledky
o Zkušenosti s řízením zásob a v oblasti zákaznických sporů jsou výhodou
o Obecné dovednosti v administrativních úkolech
o Znalost práce v ERP a IT systémech (SAP, ...) je výhodou, znalost MS Office je nutností.
Více na www.dolisi.cz
Kontakt na mail.