První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 8:00 - 16:00 hodin.
Aktuálně hledáme obchodní/ho referenta/ku na HPP, kterého baví komunikovat s klienty, rád se učí a nebojí se výzev. Zajímá tě svět IT a online marketingu a chceš se uplatnit v rámci back office obchodu v tomto oboru? Pak je to práce přesně pro tebe.
Co bys měl/a umět:
o jsi komunikativní, asertivní, svědomitý/á a umíš si správně nastavit priority
o rád/a se učíš, jsi aktivní a máš rád/a výzvy
o máš zkušenosti s ovládáním běžných systémů jako CRM, e-mail, dokumenty, prezentace atd.
Co bude náplní tvé práce:
o pravidelná telefonická a e-mailová komunikace s pestrou škálou stávajících klientů
o dlouhodobá péče o stávající zákazníky a jejich kontinuální rozvoj pod řízením obchodníka naší firmy
o administrace kolem správy klientů a práce v CRM (zápisy, zadávání fakturace a projektů)
o zázemí pro obchodní tým (back office) - zápisy z jednání, generování nabídek, příprava smluv a další
Na co se u nás můžeš těšit?
o pohodový kolektiv skvělých mladých lidí
o účast na odborných školeních a přednáškách
o příjemné zázemí kanceláří v Brně na Staré osadě (blízko MHD)
o firemní benefity - MultiSport karta, Farmbox a další
o firemní akce - vánoční večírky, teambuildingy (i v zahraničí)
o plovoucí pracovní dobu a možnost práce z domu
o odpovídající fixní plat + bonusy a možnost provizí
Nezáleží na tom, jestli chceš pracovat na HPP, dohodu nebo živnost. Jednoduše nám pošli svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn na
zaslat email. Pokud připojíš krátkou zprávu "Proč právě k nám?", potěší nás to.