Prosíme zájemce, aby svůj životopis s telefonním číslem poslali na e-mail
zaslat email. Do předmětu uveďte "Referent/ka majetkové správy".
NÁPLŇ PRÁCE:
" administrativní úkony související se zajištěním vystavení objednávek na udržovací práce při zajištění správy bytových domů,
" administrace drobných veřejných zakázek prostřednictvím profilu zadavatele,
" likvidace faktur (zajištění jejich přípravy k proplacení) ve spolupráci s technickým oddělením,
" v zástupu řešení nahlášení pojistných událostí či komunikace s nájemci bytových domů,
" administrativní práce spojené s výkonem svěřené agendy,
" plnění dalších svěřených úkolů v rámci odboru.
POŽADAVKY:
" min. středoškolské vzdělání,
" praxe v oboru vítána (na pozici fakturantky nebo ve správě nemovitostí),
" velmi dobré znalosti při práci s kancelářskými aplikacemi (zejm. Excel, Word), schopnost rychle se naučit ovládat jiné aplikace, které jsou využívány v rámci ÚMČ Brno-střed,
" nutná velká pečlivost a smysl pro pořádek,
" samostatnost i schopnost pracovat v týmu,
" smysl pro zodpovědnost a svědomitost,
" morální i právní bezúhonnost.
NABÍZÍME:
" možnost trvalého vzdělávání - podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře, kurzy),
" výbornou dostupnost - pracoviště v centru Brna,
" 5 týdnů dovolené,
" 4 dny indispozičního volna (sick days),
" zvýhodněné vstupné na koupaliště Kraví hora, do Divadla Polárka a letního kina,
" příspěvek na stravování - stravenkový paušál (116 Kč/den),
" příspěvek na penzijní připojištění (600 Kč/měsíc),
" příspěvek na rekreaci - benefitní karta (21.980 Kč/rok),
" a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle Kolektivní smlouvy (např. příspěvek na rekreaci dítěte, odměna při životním výročí, odměna při pracovním výročí),
" jazykové kurzy angličtiny zdarma.