Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
asistent/ka
Místo práce:
Brno (Brno-město)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.10.2025
Mzda:
30 000
až 36 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Text nabídky:
První kontakt e-mailem.
Jsme společnost zabývající se projekcí, výrobou a montáží hliníkových oken, dveří, světlíků, bezrámových konstrukcí, zimních zahrad a dalších, zejména atypických řešení z tohoto oboru. Hledáme do našeho kolektivu administrativní pracovnici, asistentku ředitele.
Náplní práce je zajištění chodu kanceláře a administrativa firmy, zejména:
- vyřizování telefonátů a korespondence (evidence přijaté a odeslané pošty, přijímaní pošty a balíčků, pochůzky na poštu apod.)
- péče o kalendář vedení společnosti, o návštěvy
- příprava podkladů a úzká spolupráce a vedením firmy, účetní (ekonomický software Pohoda), IT a úřady
- příprava a evidence dokumentů, jejich digitalizace a archivace
- administrativní podpora pro vedení, montáže a výrobu firmy
- péče o administrativu vozového parku společnosti (zajištění servisu, pneu, dálniční známky atd.) a majetku
- nákup kancelářských potřeb, zásob do kuchyňky, prac. oděvů, sjednávání ubytování montážníků apod.
- komunikace s některými úřady - např. pojišťovny (vozidla, majetek)
Podstatné je mít:
- znalost práce na PC (MS Office - word, excel, outlook)
- organizační a komunikační schopnosti
- výbornou znalost českého jazyka včetně gramatiky
- ochotu, odpovědnost, spolehlivost a samostatnost
- cizí jazyk, popřípadě řidičský průkaz sk. B je vítanou dovedností, nikoliv však podmínkou
Nástup dle vzájemné domluvy, nejdříve 1. 10. 2025. Jde o práci v kanceláři na adrese sídla firmy, zaškolení je samozřejmostí, podstatná je chuť učit se nové věci. Praxe na podobné pozici je vítána, není však podmínkou. Více informací na dané mailové adrese.