Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
asistent/asistentka obchodního oddělení (m/ž)
Místo práce:
Adamov (Blansko)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
30.09.2025
Mzda:
25 000
až 35 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Požadované dovednosti:
Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Text nabídky:
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, možnost prodloužení.
Co bude Vaší náplní práce:
- vyhledávání nových potenciálních zákazníků (práce s AI, sociální sítě)
- příprava podkladů pro kolegy a kolegyně z obchodního týmu
- práce s CRM systémem, sledování a reportování obchodních výsledků
- budování a udržování dlouhodobých vztahů se stávajícími zákazníky
Co od Vás očekáváme:
- pečlivost, systematičnost, samostatnost, organizační schopnosti a proaktivní přístup
- znalost nástrojů sady MS Office (Word, Excel, Outlook)
- schopnost vést obchodní jednání a prezentovat produkty
- řidičský průkaz sk. B a ochota cestovat
- znalost anglického jazyka na úrovni B2 podmínkou, znalost dalšího jazyka výhodou (španělština, francouzština, němčina)
- předchozí pracovní zkušenosti na podobné pozici nejsou podmínkou, rádi Vás všechno naučíme
- místo výkonu práce: Adamov (okres Blansko)
Co nabízíme:
- hlavní pracovní poměr
- fixní mzda a provize za získání nového zákazníka
- flexibilní pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (např. telefon, notebook, příspěvek na penzijní připojištění, stravenkový paušál)
- možnost kariérního růstu a zapojení do technicky náročných projektů
Kontakt možný osobně, telefonicky na č. 737 217 751 - Ing. Eva Martinková, HR specialistka nebo na e-mail. adrese: hr@adast.group