Zpět na nabídky práce Blansko

Nabídka práce Vedoucí správy majetku města (M/Ž) - Adamov

Ke dni 09.10.2025 nabízí Město Adamov (00279889, Adamov) volné pracovní místo na pozici Vedoucí správy majetku města (M/Ž) v obci Adamov (okres Blansko).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 33 280 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 9. 10. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Vedoucí správy majetku města (M/Ž)
Místo práce:
Adamov (Blansko)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.01.2026
Mzda:
33 280 až 38 570 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně bakalářské
Požadované dovednosti:
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Text nabídky:
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ na obsazení prac. místa na odboru správy majetku města Městského úřadu Adamov Vedoucí odboru správy majetku města Místo výkonu práce: Městský úřad Adamov, U Kostela 1, 679 04 Adamov Pracovní poměr: na dobu neurčitou Plat. třída: 11 (stupeň podle započitatelné praxe od 26.680 Kč do 38.570 Kč, min. zar. plat 33.280 Kč, příplatek za vedení a po zapracování motivující osobní ohodnocení). Předpokládaný termín nástupu: od 01.01.2026 nebo dle dohody. Co bude zejména vaší prací: - komplexní zajišťování správy majetku obce (majetku státu) ve vymezené působnosti úřadu nebo obce, jako je nabývání, prodej a jiné formy dispozic s majetkem; příprava podkladů pro rozhodování orgánů obce a zajišťování veškeré související administrativy. Bližší informace jsou uvedeny na: www.adamov.cz. Požadavky na uchazeče: státní občan ČR (nebo cizí státním občanem s trv. pobytem); dosažení věku 18 let; plná svéprávnost a bezúhonnost; ovládání českého jazyka. Další předpoklady, požadované znalosti a dovednosti: - VŠ v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu (nejlépe v oboru právo, stavebnictví, ekonomie nebo veřejná správa); - znalost právních předpisů v oblasti veřejné správy, zejména zák. č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozd. předpisů, zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřej. zakázek, ve znění pozdějších předpisů, zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozd. předpisů; - min. 3 roky praxe v oblasti správy majetku nebo investiční výstavby či obdobné činnosti ve veřejné správě; - výborné komunikační schopnosti; - spolehlivost, časová flexibilita, pečlivost a odpovědný přístup k plnění prac. povinností; - vysoké pracovní nasazení a schopnost pracovat po tlakem; - schopnost vést tým s důrazem na koordinaci, motivaci a rozvoj podřízených pracovníků; - dobrá uživatelská znalost práce na PC; - ochota se dále vzdělávat a schopnost aktivně využívat získané znalosti v praxi; - řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič/ka). Dále výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle § 21 zák. o úřednících ÚSC (povinnost složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku prac. poměru); - praxe ve veřejné správě. Co vám nabízíme: - stabilní zaměstnání ve veřejné správě; - mimořádné odměny odpovídající dosahovaným prac. výsledkům; - zaměstnanecké benefity a výhody: 5 týdnů dovolené, 4 dny plně hrazeného sick days, stravenky, příspěvek ze sociálního fondu (penzijní připojištění, rekreační pobyty, vitamínové přípravky, dioptrické brýle, vstupenky na sportovní a kulturní akce apod.); - pracovní prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trv. pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství (č. dokladu o povolení k trv. pobytu, jde-li o cizího státního občana), kontaktní telefon, e-mail, datum a podpis; - strukturovaný profesní životopis s uvedením ůdajů o dosavadních zaměstnáních a o odbor. znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (příp. čestné prohlášení o bezúhonnosti - originál nebo úředně ověřená kopie bude vyžadována při nástupu do práce); - kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a dokladů prokazujících kvalifik. předpoklady (originál nebo úředně ověřená kopie bude vyžadována při nástupu do práce). Pokud Vás tato prac. pozice zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám písemnou přihlášku spolu s požadovanými náležitostmi a přílohami nejpozději do 20.10.2025 do 17.00 hod. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Město Adamov, tajemnice, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov. Na obálku uveďte text: "Výběrové řízení - SMM - NEOTVÍRAT". Pro splnění lhůty nestačí pouze poštovní odeslání - rozhodující je faktické doručení příslušnému subjektu nejpozději do určeného termínu.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Město Adamov
Kontaktní osoba:
Dana Charvátová, 516499623, 723010631