Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Hledáme „Stavoše nestavoše“
Místo práce:
Brno (Brno-město)
Mzda:
30 000
až 70 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně Středoškolské - maturita
Text nabídky:
- Samostatnost (samozřejmě vždy ti budeme oporou, ale je potřeba, abychom tě stále nevodili za ručičku)
- Týmového ducha (například nevezmu kramle ve 3 odpoledne když všichni ještě pracují)
- Schopnost operativně reagovat na změnu situace (pokazí se stroj, nepříjde strojník, zákazník není připravený atd, cokoliv se zvrtne...), klidně i schopnost zastoupit kolegu nebo přidat ruku k dílu, aby práce byla hotová
- Schopnost logistického plánování a kombinatoriky, umění přemýšlet více kroků dopředu
- Schopnost komunikovat napříč firmou, s vedením, se zákazníkem i s kolegy (je nás tu sice asi 10, ale každý je tu osobnost a člověk by se divil, jak je komunikace složitá a důležitá)
- Odolnost vůči stresu :-D (jo, říkáme to na rovinu, stres tu občas je, na druhou stranu je ta práce tak rozmanitá, že ji nelze nemilovat)
- Časovou flexibilitu (v sezóně děláme do večera, často o víkendech a pátky jsou u nás špička)
- Ochotu učit se (například pochopit možnosti i limity našich strojů, naučit se s nimi pracovat)
- Trpělivost (jak se zaměstnanci tak se zákazníky), pozitivní a proaktivní přístup k řešení problémů, kterých je víc než dost.
- Bezúhonnost (zní to jako klišé, ale jedná se u nás o seriózní zaměstnání)
- Prokazatelnou zkušenost z oboru stavebnictví, orientace v základních pojmech ze stavebnictví, a ŘP. sk. B+E a T, případně strojnický průkaz (různé kombinace)
Máš zkušenosti ze stavebnictví? Pracoval/a jsi jako stavbyvedoucí a už toho máš po krk? Chceš, aby tě práce zase bavila? Umíš si pohlídat termíny a sjednat pořádek?
Nabízíme pracovní pozici Obchodně technického operativce, jehož náplní práce bude:
• Plánování harmonogramu zakázek na denní bázi – naplánování logistických úkonů jako dovoz stroje na stavbu, zadání práce konkrétnímu pracovníkovi v systému a komunikace programu zakázky se zákazníkem. Denně působíme na 5-10 samostatných akcích.
• Kontrola výkazů a zpracování vyúčtování každé jednotlivé zakázky – Naši pracovníci elektronicky vyplní úkony, které na zakázce provedli a je potřeba zkontrolovat, zda vše sedí a na nic se nezapomnělo.
• Komunikace s novými zákazníky – identifikace jejich potřeb a tvorba kalkulace na míru.
• Práce v terénu – návštěva u zákazníků a obhlídka na místě za účelem tvorby kalkulace, kontrola průběhu prací našich lidí.
Práce není vhodná pro vyhořelé jedince. Pracujeme převážně v sektoru B2C.
• Práce v dynamickém kolektivu
• Možnost plánování svého času
• Možnost podílení se na směřování chodu firmy
• Skutečně různorodá práce
• Možnost práce na HPP nebo IČO
• Nadstandardní platové ohodnocení dle výkonu
• Práce se špičkovými technologiemi
• A jiné benefity, o kterých si můžeme popovídat osobně
Budeme rádi, když se k nám přijdete podívat a pokecáme nezávazně u dobré kávy. Také vás rádi vezmeme na ukázkový den, jak by vaše práce mohla vypadat.