Zpět na nabídky práce Brno-město

Nabídka práce C++ 3D Graphics Dev – Engine, Real-Time, Remote, Flexibilita (100 - 162.500 Kč) - Brno-město

Ke dni 08.07.2025 nabízí Jobs Contact Personal, s.r.o. (Brno-město) volné pracovní místo na pozici C++ 3D Graphics Dev – Engine, Real-Time, Remote, Flexibilita (100 - 162.500 Kč) v obci Brno-město (okres Brno-město).
Nabídnutá (minimální) mzda za plný úvazek je 100 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 8. 7. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
C++ 3D Graphics Dev – Engine, Real-Time, Remote, Flexibilita (100 - 162.500 Kč)
Místo práce:
Brno-město (Brno-město)
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
100 000 až 162 500 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně Středoškolské - maturita
Text nabídky:
* Pokročilé znalosti C++ a zkušenosti s real-time renderingem.
* Zkušenosti s výkonovými optimalizacemi na CPU i GPU
* Angličtina na komunikativní úrovni.
*
* Výhodou:
* Zkušenosti se skriptovacími a shader jazyky používanými v real-time renderingu.
* Znalost fyzikálních simulací (destrukce, balistika, animace pohybu).
* Znalosti výpočtů průsečíku paprsku s geometrií, optimalizace pro velké množství objektů
* Přehled o moderních rendering technikách (např. deferred shading, SSAO)
* Schopnost porozumět rozdílům mezi std::map a std::unordered_map a volit podle potřeby
* Znalost Unity nebo Unreal Engine (alespoň základní přehled)
* Zkušenosti s Vulkan API
* Přehled v oblasti animací, mapových projekcí, prostorového zvuku

Děláš v C++ a baví tě 3D grafika, která není jen o vizuálních efektech, ale o přesnosti, výkonu a realistickém chování v reálném čase? Tady budeš vyvíjet engine, který táhne tréninkové systémy, simulace UAV senzorů a masivní světy se statisíci objekty. Žádná nudná údržba cizího kódu – půjdeš do hloubky, budeš ladit, optimalizovat a hledat vlastní řešení. A pokud ti nejsou cizí věci jako particle systemy, deferred shading nebo výpočty průsečíku paprsku, tady se nudit nebudeš.

* Vývoj a optimalizace grafického enginu, ladění výkonu.
* Implementace nových renderovacích funkcí – osvětlovací modely, particle systém, animační systém postav.
* Rozšíření systémů pro rendering terénů, vegetace, fyzikálních simulací.
* Vývoj a implementace grafických algoritmů na základě nejnovějších studií i gamedev přístupů.
* Možnost podílet se na vývoji interních nástrojů – konverze dat, generování destrukčních modelů a další specializované procesy.
* Spolupráce s týmem vývojářů, testovacím oddělením a 3D modeláři.

* Práce na jedinečných simulacích a grafických projektech, které kombinují vědu a gamedev.
* 5 týdnů dovolené a dalších až 5 dnů volna.
* Možnost flexibilní pracovní doby, Home Office i remote.
* Rozpočet na vzdělávací kurzy a týmové akce.
* Stravenkový paušál a zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu.
* Přátelské prostředí, kde můžeš spolupracovat s experty na špičkové technologii.
* Spolupráce se zkušenými vývojáři, možnost profesního růstu.

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Filip Majzner, +420 602 123 203