Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Administrativní prac. / správa park. míst (až 40.000 Kč) #2622
Místo práce:
Brno (Brno-město)
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
35 000
až 40 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně Středoškolské - maturita
Text nabídky:
• SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo administrativního směru)
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Anglický jazyk - slovem a písmem
• Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
• Dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
• Zájem o oblast nemovitostí a administrativy
• Komunikace s klienty (telefonicky, e-mailem, osobně)
• Uzavírání a správa smluv na pronájem parkovacích míst
• Evidence a aktualizace databáze klientů a smluv
• Administrativní podpora týmu – příprava dokumentů, fakturace, archivace
• Spolupráce při správě nemovitostí a parkovacích prostor
• Práce s kancelářskými programy (Word, Excel, Outlook)
• Řešení běžné provozní agendy
• Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
• Pracovní doba v pátek pouze do 13:00
• Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
• Stravenky od 3. měsíce
• 20 dní dovolené
• Zajímavá a pestrá pracovní náplň
• Firemní akce a večírky
• Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka nákupu, práce na nákupním oddělení, referent nákupu, operativní nákup, nákupčí, strategický nákup, práce Brno, administrativní pracovník, office manager, back office, front office, administrativa Brno, práce v Brně,, zákaznický servis, zákaznická podpora, referentka obchodu, práce na obchodním oddělení,…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!