• Znalost práce s MS Office (velmi dobrá Excel, Word)
• Znalost skladového hospodářství (výhoda elektro obor)
• Ochota učit se novým věcem
• Znalost angličtiny, úroveň B2
• Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a aktivní přístup
G.L. Electronic s.r.o.
Jsme brněnská firma, která působí v leteckém a vesmírném průmyslu již od roku 2008. Specializujeme na malosériovou výrobu Hi-Rel elektronických zařízení. Osazujeme desky plošných spojů a vyrábíme, testujeme a integrujeme kabelové svazky.
Hledáme asistenta/ku pro oddělení administrativy a nákupu a příjmu zboží.
Náplň práce:
• Zpracování běžné administrativy (evidence dokumentů, archivace, korespondence apod.)
• Vedení databází a aktualizace interních protokolů a jejich evidence
• Převzetí a kontrola dodávek zboží dle dodacích listů
• Zadávání přijatého zboží do skladového systému
• Úzká spolupráce s vedením skladu nákupem
• Zajištění evidence nesrovnalostí při dodání (chybějící položky, poškození apod.)
• Zástup za jiné administrativní pracovníky v době nepřítomnosti
• Spolupráce s kolegy napříč jednotlivými odděleními
• Jednosměnný provoz
• Pracovní smlouva na dobu neurčitou
• Firemní benefity (příspěvek na stravné, kvartální osobní ohodnocení)
• 25 dní dovolená
• Sick days
• Káva a čaj na pracovišti zdarma
Lokalita: Podnikatelská 4, Brno – Královo Pole, Technologický Park
Kontaktní osoba:
Monika Svobodová
E-mail:
zaslat email