• střední vzdělání s maturitní zkouškou - vhodné i pro absolventy
• pečlivost, systematičnost a schopnost dotahovat věci do konce, příjemná komunikace - osobní, telefonická i písemná
• uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, běžné administrativní systémy)
• základní znalost AJ
• ŘP sk. B
Továrek, Horký a partneři, advokátní kancelář, s.r.o. - advokátní kancelář
Více informací o společnosti naleznete na www.thtak.cz.
Náplň práce:
• obsluha sekretariátu
• administrativní činnosti
• obsluha datové schránky
• podpora týmu právníků
• péče o kancelářské zázemí
• pochůzky
• správa vozového parku - zajištění dálničních známek, hlídání STK, zajištění oprav atd.
• práce na plný úvazek v blízkosti centra Brna
• smysluplná práce v příjemném a přátelském kolektivu
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Kontaktní osoba:
Barbora Krasekerová
Telefon: 731 654 971
E-mail:
zaslat email