Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Asistent/ka HR oddělení
Místo práce:
Brno (Brno-město)
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
28 000
až 35 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně Středoškolské - maturita
Text nabídky:
• Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
• Dobrá znalost MS Office (Word, Excel), práce s PC
• Výborné komunikační schopnosti: v našem oboru je vše především o komunikaci, a proto by ses neměl/a bát osobních setkání nebo telefonicky cokoliv vyřešit s uchazeči či klientem a dokázat jasně, stručně a gramaticky správně komunikovat i prostřednictvím e-mailů.
• Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
• Flexibilita a logické myšlení: naučíme Tě, jak si organizovat práci a zvládat nenadálé situace s úsměvem.
• Smysl pro humor: v kanceláři máme věčně dobrou náladu, a tak oceníme, když se připojíš
Co Tě u nás čeká?
• Pestrá práce bez nudy: Budeš mít na starosti komunikaci s našimi zaměstnanci, klienty a uchazeči. Zpracuješ objednávky, pomůžeš s nábory a budeš mít na starost i drobnou administrativu.
• Kompletní zaškolení: Ukážeme Ti, jak pracovat v našem interním systému, a naučíš se využívat i další pracovní nástroje.
• Vstřícný kolektiv: Jsme parta pohodových lidí, kteří se rádi baví i mimo práci. Pravidelně pořádáme teambuildingy – od aktivních sportovních výletů, přes bowling až po vinné sklípky.
• Ohodnocení: Mzda 28 000 – 35 000 Kč/měsíčně
• Multisport karta
• Home office: po zaučení je možnost jednou týdně pracovat z domu
• Další benefity: Můžeš se těšit na zvýhodněné obědy, firemní mobilní tarify, teambuildingové akce, ovocné nebo zmrzlinové dny a hlavně stabilní zaměstnání ve firmě, která Tě ocení!